0 0 Barry 02 april 2014, 22:42We hadden controle. Maar als je controle hebt met een middenveld met Matic, Swerts en Kwakman dan ben je heel erg afhankelijk van je buitenspelers. En die hebben we maar 1, dat is Hooi. Verbeek en Sarpong hebben vooral in uitwedstrijden geen enkele diepgang. Dan weet je dat je niet veel gaat creeeren en dat het voor de tegenstander makkelijk tegen houden is.
Doemscenario zou zo maar kunnen. NAC moet het vege lijf redden in een zware nacompetitie en....... tilburg lacht zich kapot als kampioen en kersverse eredivisie club. Van de andere kant, er is nog een gat van 4 punten en we krijgen rkc thuis. Dus alles in eigen hand en zelfs plaats 9 is nog mogelijk. 0 0 nachoreca 03 april 2014, 10:30bij van der gun valt de bal per ongeluk voor zijn voeten, en drost kon er gisteren ook geen reet aan doen! kortom pure pech. niet gaan zeiken over de trainer nu want dat is lachwekkend, we hebben nu eenmaal ook een matige selectie. laten we stoppen met zeiken en zaterdag er het beste van proberen te maken.
Free Soccer | Gratis Voetbal Kijken!
Rkc krijgt een pak slaag bij Feyenoord, en later bij Nac. Dus de onderste 3 zijn en blijven, Nec, Rkc en Roda. Je staat trouwens maar 5 punten achter plek 8, Groningen dus. Met een klein beetje fantasie kan het best nog een leuk slot worden voor Nac. 0 0 TdeW 03 april 2014, 10:38Ongelofelijk dat dit kan gebeuren.
Go Ahead Eagles
Alles over ADO Den Haag - Go Ahead Eagles
Dank je wel. 0 0 F6 03 april 2014, 08:56Het is steeds n herhaling van de week er voor, pech, we hadden dit of dat moeten doen, we waren beter, we hadden geen geluk, we hadden ze bijna op de knieën, als als als. Maar als telt niet, we staan steeds voor lul. En achteraf is het janken. En tenslotte is die Gudelj weer eens nie ontevreden, waar haalt ie het steeds vandaan, wat un lapswans. Een ding is zeker deze trainer staat volgend jaar nie meer voor de groep, dat is onmogelijk want zo blijft t niet goed gaan met da afwachtende kansloze voetbal. En dan die wissels?? 0 0 Chrisje 03 april 2014, 08:56Twente thuis is te pakken castan en bengston doen niet mee als we zaterdag ietsje meer geluk hebben dan wint NAC 0 0 die ne gast 03 april 2014, 09:11Wat een gezeur hier.
nl. 0 0 KeesF7 02 april 2014, 23:48Vind de toonzetting op deze site wel erg negatief. Tegen Heracles met geluk gewonnen, nu met pech verloren. Hoort bij voetbal, en al helemaal bij NAC. Ja, de laatste tijd zit het tegen en is de verdediging minder sterk dan eerder dit seizoen. In deze fase teveel op de aanval gokken kun je met dit elftal zonder goalgetter/killer niet. Zelfs NEC en PEC hebben een meer scorende clubtopscorer dan wij. Maar laten we realistisch zijn. Wij zijn een club die een van de laagste begrotingen heeft van de eredivisie en we staan inderdaad te laag maar NAC kan voetballen dat konden we afgelopen vrijdag zien.
Soms heb ik ook het idee dat de spelers niet in Nebo geloven. 0 0 Chrisje 03 april 2014, 08:09Volgens mij wint NAC van rkc hoor 0 0 enjoy. 03 april 2014, 08:20Het is nu wel genoeg geweest, straks met Pasen, de angsthaas wisselen, met deze trainer zal het nooit wat worden, ja de wisselbokaal, kampioen wisselen, en nog verkeerd ook. Een afkoopsom is goedkoper dan afdalen naar de anonimiteit, dit jaar zou voor mij een jubileumjaar moeten zijn, ging voor het eerst naar de Beatrixstraat in 1954, heb al vele trainers meegemaakt, maar deze zorgt ervoor dat het voor mij een afscheidsjaar word.
Go Ahead Eagles-nieuwkomer Amofa speelde hoofdrol in
Is er voetbal vanavond?
ADO Den Haag - MATCHDAY! De eerste wedstrijd onder
wat is het nivo kwa reacties op de supporterssites tegenwoordig toch bedroevend zeg! 0 0 juupke 03 april 2014, 07:14Twee rode kaarten voor Twente en met moeite gelijk tegen ADO dan moeten we als twaalfde man as zaterdag ons NAC helpen aan de overwinning, kunnen we daarna terecht een feestje bouwen! 0 0 kwek 03 april 2014, 07:23En tuurlijk ik baalde ook gister na de wedstrijd. Maar het is niet dat er geen inzet was. Het voetbal was ook goed tot de 16. Enige verwijt dat je kan maken naar de trainer is dat hij niet bij het overwicht seuntjes of hadouir er in knalde, ipv een verdedigende middenvelder.
ADO Den Haag - Go Ahead Eagles op tv - Voetbal Experience
een keer winnen van fc twente, is ook al dertig jaar geleden......, zou alle commotie doen verstommen. come on nac! 0 0 cor taxi 03 april 2014, 10:34Jullie maken je druk om niks. Niet zo paniekerig aub. Ga er zelf van uit dat Nac nog minimaal 6 of 7 punten zal behalen. waarvoor zou je niet winnen van Twente thuis? is geen wonder ploeg hoor.
Wanneer doen ze erns echt iets. 0 0 geel zwart 03 april 2014, 09:41Zaterdag voor de 3 punten gaan (die zijn noodzakelijk! ). Deze keer geen tikkie terug voetbal voor een puntje. Daar hebben we niks aan met deze stand. Aanvallende opstelling en gaan met het publiek erachter! Ik ben dat tikkie terug voetbal meer dan BEU! 0 0 sjef de gevulde koek 03 april 2014, 09:55Zit niet zo te zeiken over onze trainer die doet prima werk. met deze spelers kun je ook niet veel beter he. op papier hebben roda en nec betere spelers maar bakken er nog minder van. zaterdag volle bak in een uitverkocht stadion achter onze club dat is wat wij moeten doen.
Go Ahead Eagles kijken in 2023: live stream van elke wedstrijd
We zijn nu gewoon afhankelijk van anderen en hadden al lang veilig kunnen staan, hoe bestaat ut. Ik ben ur kapot van. 0 0 steefl 02 april 2014, 21:00NAC was gewoon veel beter in de 2de helft maar dwingt te weinig kansen af. Enige schot van Go ahead zou naast zijn gegaan en wordt door drost van richting veranderd, domme pech. Komt nog bij dat die corner niet gegeven had mogen worden omdat er een overtreding op Hooi werd gemaakt.
Het is allemaal koffiedik kijken maar laten we niet te negatief zijn. 0 0 Rijen 02 april 2014, 22:12Ik zeg Ernie Brands!!! 0 0 Henri 02 april 2014, 22:15NAC heeft de laatste 7 wedstrijden niet meer kunnen winnen. En daar zaten toch clubs tussen als GAE, Utrecht en ADO, allemaal degradatiekandidaten. Van de laatste 8 wedstrijden zijn er maar 3 clubs die daarin 1 wedstrijd hebben gewonnen. Dat zijn NAC, RJC en NEC. Zouden zomaar de 3 degradanten van dit seizoen kunnen gaan worden. Maar ja het is ook niet mogelijk om te winnen als je niet aanvalt en speelt om niet te veerliezen. Vandaar ook het grote aantal gelijke spelen.
Zou me niet verbazen als Gudelj tegen Twente Gillissen er in gooit ten kosten van Kwakman.... Ik las iets over witte zakdoekjes... Lijkt mij wel goed als Groningen uit verloren gaat en Twente thuis is ook een drama, om dan massaal met witte zakdoekjes te gaan zwaaien à la Barcelona. Wees eerlijk, zo goed gaat het niet hoor, 7 wedstrijden al niet meer gewonnen, zeker 3 potten die gewoon gewonnen hadden moeten zijn.....
en stop aub met zeiken op onze trainer die man levert buiten dat het niet aanvallend is prima werk. 0 0 F6 03 april 2014, 09:59Meen je da echt Sjef??? Kom op zeg. 0 0 Chrisje 03 april 2014, 10:13F6 door gasten zoals jou is de sfeer fantastisch de laatste jaren! Chapeau. 0 0 koentje 03 april 2014, 10:18de wedstrijd tegen Rkc gaat cruciaal worden denk ik. 0 0 buurman 03 april 2014, 10:22Tsja... Zeker als we ook tegen twente geen punten pakken hebben we een vet probleem. Gisteren onverdiend verloren, maar het is ook de slemiel die degradeert.... Er is te lang geroepen dat we al veilig waren.
Go Ahead Eagles TV-Schema's, Wedstrijden, Uitslagen
GA Eagles - NAC Breda - B-Side Rats