runde i EliteserienVG+29. november 20196 min lesetidSe hvem som kom på rundens lag! VG+25. november 20192 min lesetidSensasjonen Glimt er sikret årets unge spiller – Evjen kan ta personlig «dobbel»25. november 20192 min lesetidVill jubel for Bodø/Glimts første medalje siden 2003: − Tårene presser på24. november 20192 min lesetidFør avspark: Les deg opp på 29. runde i EliteserienVG+22. november 20196 min lesetidEikrem, Evjen eller Børven blir årets spiller i Eliteserien: − Kunne valgt hvem som helst fra Molde21. november 20192 min lesetidSe hvem som kom på rundens lag! VG+12.
Bong da 24h - Lịch thi đấu, Kết quả, BXH bóng đá hôm nay8h trước HAGL Bình Dương Sau trận hòa 1-1 trước HAGL, HLV Lư Đình Tuấn của CLB Bình Dương tỏ ra chưa hài lòng với sự gắn kết ở hàng công đội bóng. 9h trước HAGL Bình Dương Sau trận hòa đầy đáng tiếc của HAGL trên sân của Bình Dương, HLV Kiatisak cho biết cầu thủ trẻ của ông sẽ phải học hỏi nhiều từ những trận đấu như thế này. 10h trước Đà Nẵng Nam Định Tối 8/2, chiến thắng 1-0 trước CLB Đà Nẵng giúp thầy trò HLV Vũ Hồng Việt có tổng cộng 6 điểm, qua đó tạm dẫn đầu bảng V. League 2023 khi vòng 2 vẫn chưa khép lại. 10h trướcTheo thông tin mới được Telegraph đăng tải, HLV Ruud Van Nistelrooy đã khuyên Cody Gakpo gia nhập Man United nhưng cầu thủ này không thể chờ đợi. 10h trước Tottenham Theo thông tin từ Daily Telegraph, thủ môn Hugo Lloris của Tottenham dính chấn thương và sẽ vắng mặt trong vòng 6-8 tuần.
desember 20196 min lesetidDerfor var Håkon Evjen i Manchester: − Vi forventer mye av ham13. desember 20192 min lesetidKnut Espen SvegaardenVGs kamikaze-tips: Slik ender Eliteserien 2020VG+12. desember 201912 min lesetidSølv-Knutsen tok «trenergull» – nå ber han om salgsstopp i Glimt2. desember 20192 min lesetidSe hvem som kom på årets lag! VG+2. desember 20192 min lesetidFør avspark: Les deg opp på 30.
Bodo Glimt vs Silkeborg, 2023-02-09 - Telefootball.net
Livesport: Bodo/Glimt - resultater, kampoppsett, Bodø/Glimt - Silkeborg liveBodo/Glimt resultater og kampoppsett på Livesport. com. Denne siden er omBodo/Glimt, (Fotball/Norge). Hvis du leter etter resultatene til et annet lag med navnetBodo/Glimt, vennligst velg din sport i toppmenyen eller kategori til venstre. Følg Bodo/Glimt livescore, sluttresultater, kampoppsett og kampdetaljer! Neste kamper: 09. 02. Bodø/Glimt - Silkeborg, 16.
Bodø / Glimt Kamp Livestreaming Idag (2023) - Fotball I dag
Bodø/Glimt et steg nærmere Champions League etter ny
Bodo/Glimt - resultater, kampoppsett, Bodø/Glimt - Silkeborg live
Bodø/GlimtBodø/Glimt-sjefen takket nei til Vålerenga-samtale17. januar 20202 min lesetidPublisert:10. januar 2020 · Sindre ØgarMoberg fra Glimt til SilkeborgVegard Moberg har skrevet under på en treårskontrakt med Silkeborg, melder den danske klubben på eget nettsted. Moberg går vederlagsfritt fra Bodø/Glimt....
november 20195 min lesetidFør avspark: Les deg opp på 27. runde i EliteserienVG+1. november 20196 min lesetidNye regler fratar Ulland Andersen mulig gull: − Litt kjipt30. oktober 20193 min lesetidGlimt-Saltnes om dyster statistikk: − Urealistisk å tro på gull 29. oktober 20193 min lesetidSe hvem som kom på rundens lag! VG+28. oktober 20192 min lesetidBamba slår tilbake etter bråket: − Media vil skape mye drama 28. oktober 20193 min lesetidKlart for historisk nedrykksdrama – slik tipper ekspertene26.
Dette er treningskampene til lagene i Eliteserien før 2020-sesongen9. januar 20207 min lesetidPublisert:8. januar 2020 · Jostein MagnussenFoosnæs går til Bodø/GlimtAleksander Goosnæs er enig med Bodø/Glimt om en toårskontrakt. Den 25 år gamle venstrebacken har vært i Ranheim siden 2011.... Publisert:1. januar 2020 · Knut Arne J HansenBjørkan forlenget med GlimtPå årets siste dag ble det klart at Fredrik André Bjørkan har forlenget kontrakten med Bodø/Glimt og blir i klubben ut 2021.
– Det føles kjempebra å signere min tredje kontrakt med Glimt, og jeg gleder meg til fortsettelsen, sier han til klubbens net... Eliteseriespillerens psykiske mareritt: − Var sengeliggende og ville spyVG+21. desember 20196 min lesetidRBK, VIF og Brann tause – Molde bekrefter 34. 950 ubrukte billetter19. desember 20194 min lesetidRosenborg mot Brann åpner 2020-sesongen i Eliteserien – Sarpsborg reagerer på oppsettet19. desember 20194 min lesetid«Nerdestatistikk» fra Eliteserien 2019: Driblefantene, pasningskongene og frisparkmakerne VG+15.
Bodø/Glimt - VG
Silkeborg | Sporten.com
10h trước Man City ĐT Bỉ Busquets từ chối lời mới tới Al Nassr, Man City thuê luật sư bảo vệ sau cáo buộc, ĐT Bỉ bổ nhiệm HLV mới, là một số tin tức bóng đá tối 8/2. 10h trước Việt Nam Một lãnh đạo LĐBĐ Việt Nam xác nhận, HLV Philippe Troussier đang là phương án số 1 của Liên đoàn vào thời điểm này. 11h trướcMùa hè này, chắc chắn công tác chuyển nhượng MU sẽ đem về một chân sút khủng, và họ đang cân nhắc giữa 2 sự lựa chọn. 11h trước Chelsea Hợp đồng hiện tại của trung vệ Thiago Silva với Chelsea có thời hạn hết mùa giải này, nhưng khả năng hai bên tiếp tục gắn bó là rất lớn. 8h trước9h trước10h trước10h trước 12h trước Chelsea ĐT Pháp Cựu cầu thủ Frank Leboeuf khẳng định Marc Cucurella không đủ tốt để chơi cho Chelsea và cho rằng The Blues đã lãng phí 62 triệu Bảng ở thương vụ này.
Bodø/Glimt snublet borte mot Zürich - ute av Europa League
Bodø/Glimt forlenget med midtbanespiller - rbnett.no
november 20192 min lesetidRBK-supporteren fikk 15. 000 kroner i bot: − Må gjøre noe når det skjer ulovligheter11. november 20193 min lesetidHelland med tordentale etter snuoperasjon: − Flaut det som foregår10. november 20194 min lesetidAndré Hansen om Europa i 2020: − Kanskje ikke feil med en pause10. november 20193 min lesetidFør avspark: Les deg opp på 28. runde i EliteserienVG+7. november 20194 min lesetidSe hvem som kom på rundens lag! VG+4. november 20192 min lesetidGullhåpet svinner: Glimt rotet bort tomålsledelse etter utvisning3. november 20192 min lesetidEvjen gir fotballpappaen all ære for utviklingen3.
Bodø/Glimt vendte til seier og skapte sølvfest mot Strømsgodset
Valget rystet mange – dette sier Runar ett år etterpå - itromso.no